Vista normal Vista MARC Vista ISBD

A ferida do Prestige : 20 anos a remolque / Luís Álvarez Pousa (et alii)

por Álvarez Pousa, Luís [director/a de publicación]; Tempos Novos.
Tipo: materialTypeLabelRecurso continuoSeries: Tempos Novos ;307.Editor: Santiago de Compostela Atlántica de Información e Comunicación de Galicia Decembro 2022 Descrición: 98 p. il. e fot. b/n e cor 28 cm.ISSN: 1137-6945.Títulos uniformes: Tempos Novos nº 307.Materia(s): Tempos Novos (revista) | Política e socioloxía -- Denuncia social | Catástrofes medioambientais -- Contaminación por hidrocarburos | Prestige (Barco) -- 20 anos da catástrofe | Galicia -- Costa da MorteRecursos en liña: Faga clic para acceso en liña Resumo: Daquel 13 de novembro de 2002, e dos días e meses que seguiron alimentando aquel pesadelo de chapapote, incompetencia política, desinformación e mentiras, queda 20 anos despois unha ferida aínda sen cicatrizar. Certo que se teñen producido cambios normativos nas leis do mar, por caso a prohibición dos buques monocasco, e que se dispón de máis recursos de resposta que os existentes entón. Pero nada impide que volvamos espertar un día sometidos a un escenario dantesco como o que experimentamos co Prestige partido en dous e vomitando veleno e a un estres de proporcións dramáticas. A escasas millas das nosas costas continúan pasando a diario entre 30 e 35 barcos/zombi cargados de hidrocarburos. A cobertura polos danos dunha marea negra segue estando moi condicionada, quedando fóra dun ámbito de responsabilidade ambiental plena.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica URL Número de volume Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
IES Gregorio Fernández
Sala préstamo
RE01-04307 307 Dispoñible LED017000018125

Revista mensual de información e opinión para o debate

Daquel 13 de novembro de 2002, e dos días e meses que seguiron alimentando aquel pesadelo de chapapote, incompetencia política, desinformación e mentiras, queda 20 anos despois unha ferida aínda sen cicatrizar. Certo que se teñen producido cambios normativos nas leis do mar, por caso a prohibición dos buques monocasco, e que se dispón de máis recursos de resposta que os existentes entón. Pero nada impide que volvamos espertar un día sometidos a un escenario dantesco como o que experimentamos co Prestige partido en dous e vomitando veleno e a un estres de proporcións dramáticas. A escasas millas das nosas costas continúan pasando a diario entre 30 e 35 barcos/zombi cargados de hidrocarburos. A cobertura polos danos dunha marea negra segue estando moi condicionada, quedando fóra dun ámbito de responsabilidade ambiental plena.

Coa tecnoloxía Koha